Åland 12-14 maj 2023

Eftersom förra årets klubb-resa till Åland blev en sån succé så ordnar vi en favorit i repris för klubbens medlemmar. Vi åker från Täby i ottan den 12 maj för att hinna med färjan kl 10.00 från Grisslehamn och kommer fram till Åland kl 13.00 lokal tid. På Åland besöker vi de fina banorna under fredag, lördag och söndag för att sedan ta färjan hem igen på söndag kväll. Vi är tillbaka i Täby runt 21.00 på kvällen.

Boende är ordnat på idrottscenter i Godby som ligger centralt på Ålands huvudö. Där bor vi i sovsalar och äter frukost innan vi ger oss ut. Vi tar med oss träningskorgar som vi kan roa oss med på kvällarna.

I fjol hann vi med att besöka Skag, Soltuna, Stallhagen, Kastellholm, Mariehamn och den precis nyöppnade banan i Vesterkalmare. Relativt lättillgängliga ligger även banorna i Svinö och Sandösunds.

Kostanden för att följa med på årets resa är 1200kr/person och då ingår båtresan, boende i Godby samt frukost på lördag och söndag. Du som har bil, se till att du anger det i anmälningsformuläret. Vi behöver en bil per fyra deltagare, och passagerarna bidrar med en skälig kostnad till föraren. Är man inte medlem kostar det 100kr extra (samma som medlemsskap).

Du som vill ha den specialdesignade tour-tshirten betalar 250kr extra och anger storlek i anmälningsförmuläret.

För att anmäla dig till årets resa fyller du i anmälningsformuläret och betalar anmälningsavgiften till klubbens swish-konto: 123 057 32 46. Ange ”Åland” + ditt namn.

Om du inte är medlem än, så blir du det enkelt här.

Sista dag för anmälan och betalning är 25 mars 2023.

Preliminär tshirt-design

OBS: Du som fyllde i intresseanmälan tidigare i vinter måste fylla i anmälningsformuläret igen.

Anmälda:

Anders Jonsson