Bli medlem

För att bli medlem eller förlänga sitt medlemsskap i föreningen så swishar man aktuell medlemsavgift till föreningens konto.

Medlemsavgift: 100kr

Swish till: 123 057 32 46

I meddelandet skriver du ”Täby DGK”, din epost-adress och personnumer (behövs för att vi skall kunna lägga in våra medlemmar i Riksidrottsförbundets medlemsregister idrottonline.se).

Medlemsskapet gäller för innevarande kalenderår/verksamhetsår, dvs till 31 december.

Om du scannar QR-koden i din swish-app så får du det mesta förifyllt.

Vad får jag för min medlemsavgift?

Du stödjer en klubb som arbetar för mer möjligheter till discgolf i Täby. Vi organiserar diverse aktiviteter runt banan som Sällskapsdisc och klubbmästerskap. Vi är öppna för alla förslag, ungdomsträning, tävlingar, banunderhåll. Vi ordnar olika typer av discgolfrelaterade förmåner och rabatter för våra medlemmar. Vi är väldigt intresserade av att höra från dig vad du skulle vilja ha ut av ett medlemsskap.