Stegen

Välkommen till Täby Discgolfklubbs egen medlemsstege. Vill du vara med så börjar du med att skaffa ett konto på wotscore.com, och sedan ansöker du om att få vara med i stegen.

Du får utmana någon upp till fem platser ovanför dig själv, vinner du flyttas du upp ovanför den du spelade mot. Förlorar du händer inget.

Om du blir utmanad och inte ställer upp räknas det som att förlora.

Vi hoppas att det här skall vara ett trevligt sätt att träffa nya bekantskaper på banan. Det kostar inget att vara med i stegen (förutom att du behöver vara medlem i föreningen).

OBS! Tänk på att hålla avstånd till varandra när ni spelar era matcher! Låt var och en ta sin egen disc ur korgen.

Du kan se aktuell ställning på wotscore.com eller här på hemsidan.

Om du har fler frågor så kan du kontakta Jonas Högström eller John Graham. Det finns också en hel del information på wotscore.