Medlemmar i SDGF/SFF/RF

Idag fick vi vår medlemsansökan till Svenska Frisbeesportförbundet (SFF) och Riksidrottsförbundet (RF) godkänd och blev därmed även medlemmar i Svenska Discgolfförbundet (SDGF). Nu har vi lite nya system att lära oss, då vi skall lägga upp medlemsregistret RFs system idrottonline.se. För att kunna registrera våra medlemmar i idrottonline kommer vi att behöva få in personnummer. Vi kommer inte att hantera några personnummer här på vår sajt. Du som är medlem kan redan nu maila in ditt personnummer till vår kassör (kassor@tabydiscgolfklubb.se). Vi kommer också skicka ut information via vår mailinglista inom kort.

Eftersom SDGF är anslutna till PDGA så kommer det även att gå att skaffa PDGA-medlemsskap direkt genom oss. Mer info kommer när vi lyckats lägga upp alla medlemmar i det nya medlemsregistret.

Alla medlemmar skall nu ha fått ett eget konto på sajten så att ni kan komma åt rabattkoderna för våra medlemsförmåner. Om du av någon anledning inte fått något mail så är det enklast att be om ett nytt lösenord till ditt konto. Vi har använt samma epost som när du blev medlem näre vi skapade ditt konto.

Denna artikel har 1 kommentar