Första medlemsförmånen

På en knapp månad har vi blivit inte mindre än 48 medlemmar i Täby Discgolfklubb. Nu kan vi presentera den första förmånen för våra medlemmar, nämligen rabatt på discsport.se.

Våra medlemmar får 10kr rabatt per disc när man handlar på discsport. För att få rabatten så måste först ha följt instruktionerna på sidan för medlemsförmåner.

Om vi blir 25 anslutna medlemmar som gör minst 50 inköp per år så kommer vi uppgraderas till guld-nivå och då får vi 15kr rabatt per disc och fraktfritt två bestämda helger per år.

Glöm inte att anmäla er till stegen också om ni vill vara med och slåss om ära och berömmelse eller bara träffa nya discgolfkompisar. Den är öppen för alla medlemmar, oavsett hur många kast ni behöver för att ta er runt banan!