Wow vilket gensvar!

På mindre än en vecka från det att vi skrev i facebookgruppen för Täby Discgolfbana om föreningens födelse så har vi blivit drygt 40 medlemmar.

Varmt välkomna allihop!

Vi tolkar det som att det var många discgolfare på vår bana som kände ett uppdämt behov av en samlande kraft. Vi lovar att göra vårt bästa för att vi skall bli den kraften tillsammans.

Först ut blir en discgolf-stege som vi satt upp på sajten wotscore.com. Alla medlemmar är välkomna att vara med. Vi hoppas det blir ett trevligt sätt att träffa nya discgolfkompisar. För mer detaljer, se stegen.

Vi ser naturligtvis väldigt mycket fram emot att få träffa er alla på banan med någon form av organiserat evenemang, men det får vänta tills smittspridningssituationen förbättrats.

Mvh, Styrelsen